Skovgaard's fundraiser for Scleroseforeningen

Collecting for:
Femina Kvindeløb 2015 - Herning, 26. maj

Skovgaard's fundraiser for Scleroseforeningen

Støt Scleroseforeningen med en donation - så kridter jeg løbeskoene sammen med søskende, niecer og venner og løber til Femina Kvindeløb i Herning d. 26. maj 2015.
Så en super mulighed for at kombinere en fælles oplevelse med veninder, søskende og niecer og samtidig støtte udvikling af behandling og forskning i sclerose.
Det er sandsynligt at nye og mere effektive behandlinger gør at langtidsforløbet af sygdommen bliver markant mildere end det tidligere har været. Sclerose er ikke arveligt. Scleroseregistret har påvist, at mens forekomsten hos mænd har været stort set konstant med en meget lille stigning, er den hos kvinder gennem de sidste 30-40 år steget meget kraftigt, næsten fordoblet. Derfor udgør kvinder nu en større del af patienterne end tidligere.
Hjælp med din støtte - så vil jeg se at komme igang med træningen til Femina Kvindeløbet i Herning d. 26. maj 2015 ... skal da helst løbe fra storesøster og niecer
Donate

550 kr.

Days left

• Nymindegab Familie Camping Nymindegab Familie Camping Donated 250 kr.

• Linna Skovgaard Linna Skovgaard Donated 300 kr.