Løb for den gode sag og vær med til at kysse sclerose farvel

Sådan gør du

I stedet for at købe en almindelig billet til Feminas Kvindeløb, kan du løbe for den gode sag, og være med til at rejse penge til Scleroseforeningens arbejde.

Opret din egen indsamlingsside på BetterNow. Her kan du bl.a. fortælle, hvorfor du løber med til Feminas Kvindeløb, og hvorfor du gør det i en god sags tjeneste. Del din indsamling med dine venner på facebook, twitter og andre steder, og bed dem støtte både dig og sagen du samler ind til.

Når du laver en indsamling får du en billet af os. Du skal blot som minimum samle 250 kr.ind. Pengene, du samler ind, går til forskning i sclerose. Du vil få en rabatkode på e-mail efter du har oprettet en indsamling, den bliver sendt indenfor 1-2 timer.

Sclerose er i løbet af de seneste årtier eksploderet blandt kvinder. Det er helt almindelige raske, unge kvinder i alderen 20-40 år, der først og fremmest står for skud, og som får vendt op og ned på deres liv og den fremtid, de havde liggende for deres fødder. Skal vi vende udviklingen, er forskning eneste vej frem. Med kampagnen »Kys sclerose farvel« samler Scleroseforeningen ind til forskning i sygdommen.