KYS SCLEROSE FARVEL 2017

Vi har brug for din hjælp!
Hvis vi nogensinde skal gøre os forhåbninger om at kysse sclerose farvel, har vi brug for, at der bliver forsket i, hvorfor sclerose opstår, og hvordan den kan helbredes. Scleroseforeningen står hvert år bag Kys Sclerose Farvel – en kampagne, som har til formål at sprede håb og glæde, samt at samle penge ind til forskning i sclerose. Hjælp os med at samle penge ind til forskning i sclerose, så vi en dag kan kysse sclerosen farvel. Du og din familie, venner og bekendte kan gøre en forskel for mange mennesker med den forfærdelige sygdom sclerose.

Her får du 10 gode råd til, hvordan du kan gøre din indsamling til en stor succes!
1. Opret din indsamling her på siden
2. Vær` ærlig og fortæl åbent om din motivation for at samle ind
3. Brug billeder eller videoer – det vækker følelser hos modtageren
4. Start med at give den første donation selv
5. Brug Facebook, Instagram eller e-mail til at gøre opmærksom på din indsamling
6. Lad din indsamling køre så længe, du har lyst - men husk den lever kun, hvis du holder den igang
7. Brug og aktivér dit netværk gennem Facebook eller e-mails – og hold dem opdateret omkring din indsamling – det vil få dem til at føle sig mere involverede i din indsamling
8. Gå sammen med andre der også kan lide at samle ind til velgørende formål – flere tanker, flere idéer
9. Husk, at mange bække små, gør en stor Å
10. Husk at udvise taknemmelighed overfor hver enkelt der har støttet din indsamling

Vi glæder os til at følge din indsamling og høre din historie. Hvis du har lyst til at dele din historie med os, kan du sende den til Pia på: pha@scleroseforeningen.dk.