Anette og tøserne

Anette Thomsen

• camilla Pedersen camilla Pedersen Donated 100 kr.

• Misse L Misse L Donated 100 kr.

Kys Sclerose farvel!

• Annette  Larsen Annette Larsen Donated 100 kr.

• Anette  Thomsen Anette Thomsen Donated 250 kr.

Overføre hermed 250 kr for min kære veninde Margit Lemmiche - hun støtter også op om en god sag❤️

• Susan Grinderslev Susan Grinderslev Donated 250 kr.

• Angelika  Petersen Angelika Petersen Donated 250 kr.

• Pia Reimers Pia Reimers Donated 250 kr.

• Anette Thimsen Anette Thimsen Donated 250 kr.

Min søde veninde Anette Dinsen, har sendt mig 250 kr som jeg hermed donere på hendes vegne. Af hjertet tak Anette ❤

• Anette Thomsen Anette Thomsen Donated 250 kr.

Jeg støtter op for alle dem der er ramt af sclerose - er selv ramt og ved hvor svær en hverdag kan være. Men med en positiv livsinindstilling skal det hele nok gå - bare tro på det.

• Maibritt Kristensen Maibritt Kristensen Donated 250 kr.

Bakker op 100% ❤️❤️❤️

• Anne Duhn Anne Duhn Donated 250 kr.

Har selv nogle tæt på,som er ramt af 1000 ansigters sygdom.Keep S'Myelin.