De sejeste mod MS

Mette Cadovius

• Charlotte Berner Strømberg Charlotte Berner Strømberg Donated 250 kr.

• Betina  Bertramsen Betina Bertramsen Donated 100 kr.

• Hanne Olsen Hanne Olsen Donated 50 kr.

Jeg ønsker at stødte op om denne sygdom da både min tidligere kollega og min svigerinde er ramt og bare gerne vil være med til at hjælpe alle med scelrose.

• Käte Flindt Käte Flindt Donated 100 kr.

• Birgit Jæger Birgit Jæger Donated 250 kr.

• Amelita Simpson Amelita Simpson Donated 200 kr.

Både min tvillingsøster og jeg har sygdommen

• Niels Roager Niels Roager Donated 1,600 kr.

Vi skal hjælpe denne sygdom langt væk

• Mathilde Flindt Mathilde Flindt Donated 100 kr.

❤️

• Jan Flindt Jan Flindt Donated 100 kr.