Et håb for et liv uden sclerose

Susanne Bergmann

• Victoria Larsen Victoria Larsen Donated 250 kr.

• Andreas  Bergmann Andreas Bergmann Donated 500 kr.

• Svend Hagstrøm Svend Hagstrøm Donated 250 kr.

• Lene Hagstrøm Lene Hagstrøm Donated 500 kr.

• Sascha Bergmann Sascha Bergmann Donated 250 kr.

• Philip Estrup Philip Estrup Donated 250 kr.

• Pernille Bergmann Pernille Bergmann Donated 200 kr.

• Mathias Geertsen Mathias Geertsen Donated 250 kr.

• Daniel Bergmann Daniel Bergmann Donated 250 kr.

Susanne Brandt Bergmann Susanne Brandt Bergmann: Tusind tak Bulder. Du ved hvor stor en forskel det kan gøre, når der bliver støttet op omkring forskningen, så al hjælp dertil er bare super.Knus mor

• Susanne Bergmannsos Susanne Bergmannsos Donated 100 kr.

Susanne Brandt Bergmann Susanne Brandt Bergmann: Tak for hjælpen Susanne. Det er super dejligt at du vil støtte os. Knus Sus
  • Karin Linderod  Larsen Karin Linderod Larsen Donated 250 kr.

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Susanne Brandt Bergmann Susanne Brandt Bergmann: Kære Karin. Tusind tak for din støtte til os. Knus Susie
  • Anonymous User Anonymous User Donated 50 kr.

Susanne Brandt Bergmann Susanne Brandt Bergmann: Tusind tak for støtten til os, super dejligt.:-)
  • Marianne  Brandt Nielsen Marianne Brandt Nielsen Donated 500 kr.

Susanne Brandt Bergmann Susanne Brandt Bergmann: Hej Marianne. Tusind tak for støtten. Ærgerligt at du ikke kunne gå med, det kunne ellers have været hyggeligt. Knus Susie:-)
  • Susanne Brandt Bergmann Susanne Brandt Bergmann Donated 500 kr.

Hej! Vil i hjælpe mig med, at støtte forskningen, om et liv uden sclerose. Jeg er selv ramt af Sekundær progressiv sclerose, så det vil være en stor hjælp.