Fysiodanmark Randers

Mikael Jørgensen

• Pia Bøgh Kristensen Pia Bøgh Kristensen Donated 500 kr.

Tusind tak til Fysiodanmark Randers og til Mikael som tovholder/holdkaptajn for at støtte op om dette event. I er fantastiske.

• Anonymous User Anonymous User Donated 100 kr.

• Lisa  Kruse Starcke Lisa Kruse Starcke Donated 50 kr.

• Karen Germann Karen Germann Donated 100 kr.

Godt formål👍

• Marianne  Christensen Marianne Christensen Donated 200 kr.

Jeg støtter Scleroseforeningen, fordi arbejdet med forskning er vigtig, så vi får en verden uden sclerose ❤️

• Anonymous User Anonymous User Donated 50 kr.

• Ina  Lundager Ina Lundager Donated 100 kr.

I gør et stort og meget vigtigt stykke arbejde - tak for det 😊

• Mikael Jørgensen Mikael Jørgensen Donated 500 kr.

Godt initiativ. Støtter gerne en god sag!