Team mamma

Mia Hougaard Madsen

• Helene Nielsen Helene Nielsen Donated 100 kr.

Mia Hougaard Madsen Mia Hougaard Madsen: Hvor er det skønt du er med til at gøre en forskel der tæller 🙏🏻 Tusind tak!
  • Anders  Møller Anders Møller Donated 500 kr.

Mia Hougaard Madsen Mia Hougaard Madsen: Skønt du vil være med Anders og gøre en forskel! Tusind tak!
  • Malene Skræddergaard Malene Skræddergaard Donated 100 kr.

Fedt I gør det. Det betyder meget for mange!

• Katrine Borregaard Katrine Borregaard Donated 100 kr.

Mia Hougaard Madsen Mia Hougaard Madsen: Tusind tak søde for dit bidrag 🙏🏻❤️ Blir spændende og se hvor meget vi får samlet sammen til denne her sag
  • Bente Skræddergaard Bente Skræddergaard Donated 100 kr.

Mia Hougaard Madsen Mia Hougaard Madsen: Kære Bente det kan ikke siges nok men tusind tak for dit bidrag ❤️
  • Maria Nørgaard Maria Nørgaard Donated 100 kr.

Mia Hougaard Madsen Mia Hougaard Madsen: Tusind mange tak Maria! Det gør os så glade at du er med til at gøre en forskel 🙏🏻
  • Jonni, Mikkel og Mette  Espersen Jonni, Mikkel og Mette Espersen Donated 100 kr.

Mia Hougaard Madsen Mia Hougaard Madsen: Lækkert ! Fedt i er med! 👏🏻👏🏻🙏🏻🥰
  • Johannes Urup Johannes Urup Donated 200 kr.

Mia Hougaard Madsen Mia Hougaard Madsen: Tusind mange tak Johannes 🙏🏻❤️ Det gør os så glade at du er med til at hjælpe🙏🏻
  • Janni Søndergaard Janni Søndergaard Donated 50 kr.

Mia Hougaard Madsen Mia Hougaard Madsen: Tusind mange tak Janni 🙏🏻❤️ Det gør os så glade at du er med til at hjælpe🙏🏻
  • Anonymous User Anonymous User Donated 100 kr.

Mia Hougaard Madsen Mia Hougaard Madsen: Tusind mange tak 🙏🏻❤️ Det gør os så glade at du er med til at hjælpe🙏🏻
  • Åse Steen  Urup Åse Steen Urup Donated 50 kr.

Mia Hougaard Madsen Mia Hougaard Madsen: Tusind mange tak Åse 🙏🏻❤️ Det gør os så glade at du er med til at hjælpe🙏🏻