Vallentin og venner Brøndby

Monica Mitzi Vallentin Knudsen

• Pernille Henriksen Pernille Henriksen Donated 100 kr.

For at støtte click Mix og alle de andre fantastiske mennesker med sclerose

Monica Mitzi Vallentin Knudsen Monica Mitzi Vallentin Knudsen: Mange tak for dit bidrag og din støtte mvh Vallentin og venner Brøndby
  • Pia Vallentin Pia Vallentin Donated 500 kr.

• Louisa Vallentin Christensen Louisa Vallentin Christensen Donated 100 kr.

Vil støtte en yderst vigtig sag.. Jeg kæmper🙏🏼

• Katja Vallentin Katja Vallentin Donated 100 kr.

• Jan Christensen Jan Christensen Donated 500 kr.

God sag

Monica Mitzi Vallentin Knudsen Monica Mitzi Vallentin Knudsen: Mange tak for dit flotte bidrag og din støtte
    mvh Vallentin og venner Brøndby
  • Brian Frederiksen Brian Frederiksen Donated 150 kr.

• Dorte  Frederiksen Dorte Frederiksen Donated 100 kr.

• Annette  Knudsen Annette Knudsen Donated 250 kr.

Jeg vil gerne støtte en god sag

mvh Vallentin og venner Brøndby
  • Monica Mitzi Vallentin Knudsen Monica Mitzi Vallentin Knudsen Donated 150 kr.

Jeg doner for at støtte et godt formål i kampen mod sclerose som min kusine og venner er remt af .