You Go Girl - For en verden uden sclerose

yougogirl@scleroseforeningen.dk

• Anonymous User Anonymous User Donated 100 kr.

• Kristina Falsberg Kristina Falsberg Donated 250 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Kristina, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Jette Eskildsen Jette Eskildsen Donated 500 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Jette, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Suad Hussain Suad Hussain Donated 50 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Suad, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Anne  Graf Anne Graf Donated 200 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Anne, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Sanne Midtgaard  Eriksen Sanne Midtgaard Eriksen Donated 250 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Sanne, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Lilian  Latham Lilian Latham Donated 100 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Lilian, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Karin Barse Karin Barse Donated 100 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Karin, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Birgitte Klitgaard Birgitte Klitgaard Donated 50 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Birgitte, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Line Hansen Line Hansen Donated 100 kr.

Til minde kære veninde Rebecca, fordi hun har mistet sin mor til sygdommen

Mai Thode Mai Thode: Kære Line, mange tak for din donation til You Go Girl og ikke mindst til Rebecca. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Merete Koch Merete Koch Donated 500 kr.

Pga Dorte Laura og Rebecca

Mai Thode Mai Thode: Kære Merete, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Maria Boye Maria Boye Donated 50 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Maria, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Cecilie  Poulsen Cecilie Poulsen Donated 250 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Cecilie, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Jytte Daugård Jytte Daugård Donated 150 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Jytte, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Solveig Esmann Solveig Esmann Donated 100 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Solveig, mange tak for din donation til You Go Girl. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Karina Lund Karina Lund Donated 250 kr.

Har en søster som har Sclerose og synes det er vigtigt at støtte forskning i sygdommen

Mai Thode Mai Thode: Kære Karina. Mange tak for din donation - og ja, forskning er virkelig vigtig. Jeg ønsker alt det bedste til dig og din søster. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Erling Ammentorp Erling Ammentorp Donated 1,000 kr.

Min ældste datter på 46 år, har haft sclerose siden teenageårene, så jeg har af den grund været medlem af foreningen i mange år, og gåturen er et fint "bidrag" til synliggørelsen af den hjælp, som mange med sclerose har glæde af. Super initiativ.

Mai Thode Mai Thode: Kære Erling. Mange tusind tak for din flotte donation for en verden uden sclerose og for din støtte til foreningen. Det er vi så taknemlige for. Jeg håber alt det bedste for din datter og din familie! Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • anne bech anne bech Donated 500 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Anne. Mange tusind tak for din flotte donation for en verden uden sclerose. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Tina  Holst Olsen Tina Holst Olsen Donated 50 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Tina. Mange tusind tak for din donation! Bedste hilsener Mai Thode, projektleder You Go Girl
  • Simone Hamilton Simone Hamilton Donated 500 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Simone. Mange tusind tak for din flotte donation! Bedste hilsener Mai Thode, projektleder You Go Girl
  • Susanne Bergmann Susanne Bergmann Donated 1,000 kr.

Hej! Vil i hjælpe mig med, at støtte forskningen, om et liv uden sclerose. Jeg er selv ramt af Sekundær progressiv sclerose, så det vil være en stor hjælp.

Mai Thode Mai Thode: Kære Susanne. Mange tusind tak for din donation. Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at knække koden til sclerose. Jeg håber alt det bedste for dig. Bedste hilsener Mai Thode, Projektleder You Go Girl
  • Lene Glentbæk Lene Glentbæk Donated 500 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Lene, mange tusind tak for din donation for en verden uden sclerose! Bedste hilsener Mai Thode, projektleder You Go Girl
  • Bettina  Mortensen Bettina Mortensen Donated 50 kr.

Jeg har siden 2014 doneret 100 kr om måneden og gør det fortsat

Mai Thode Mai Thode: Kære Bettina, mange tusind tak for dine donationer for en verden uden sclerose! Bedste hilsener Mai Thode, projektleder You Go Girl
  • Pernille Borgstrøm Pernille Borgstrøm Donated 150 kr.

Mai Thode Mai Thode: Kære Pernille, mange tusind tak for din donation for en verden uden sclerose! Bedste hilsener Mai Thode, projektleder You Go Girl