You Go Ulfborg

Marta Ørts

• Ingrid  Bjerg Ingrid Bjerg Donated 250 kr.

• Kim Dich Kim Dich Donated 200 kr.

Marta Una Ørts Marta Una Ørts: Mange tak for din Donation😁👍🏽 Du er med til at gøre en forskel for kampen mod Sclerose

Britta

Marta Una Ørts Marta Una Ørts: Mange tak for din Donation 👍🏽😊 Du er med til at gøre en forskel for kampen med sclerose 💚
  • Marie Jensen Marie Jensen Donated 50 kr.

• Merete Søndergaard Merete Søndergaard Donated 50 kr.

Bare fordi 🤗

• Bianca  Klemenz Bianca Klemenz Donated 100 kr.

Marta Una Ørts Marta Una Ørts: Mange tak for din donation til kampen mod Sclerose. Du er med til at gøre en forskel 👍🏽
  • Jette  Hykkelbjerg Jensen Jette Hykkelbjerg Jensen Donated 150 kr.

Marta Una Ørts Marta Una Ørts: Mange tak for din Donation til Kampen mod sclerose. Du er med til at gøre en forskel 👍🏽
  • Lene Fabricius Lene Fabricius Donated 100 kr.

Jeg håber at man gennem forskning finder mulighed for at hjælpe mer og mer i fremtiden💜💜💜

Marta Una Ørts Marta Una Ørts: Mange tak for din donation til kampen mod Sclerose, du er med til at gøre en forskel 😊👍🏽
  • Alice  Højris Alice Højris Donated 50 kr.

• Anonymous User Anonymous User Donated 100 kr.

Marta Una Ørts Marta Una Ørts: Mange tak for din Donation, du er med til at gøre en forskel for os med sclerose 👍🏽😊 Hilsen Marta
  • Ruth Hansen Ruth Hansen Donated 100 kr.

Min søster har desværre sygdommen

• Dorit Bak Lauridsen Dorit Bak Lauridsen Donated 100 kr.

Jeg har en søster med sclerose..

Marta Una Ørts Marta Una Ørts: Mange tak for din Donation 😊👍🏽Du er med til at gøre en forskel for os med Sclerose. Hilsen Mart
  • Anonymous User Anonymous User Donated 250 kr.

Marta Una Ørts Marta Una Ørts: Mange tak for din Donation 😊👍🏽 Du er med til at gøre en forskel for os med Sclerose. Vh Mart
  • Ian Armstrong Ian Armstrong Donated 100 kr.

Marta Una Ørts Marta Una Ørts: Mange tak Ian for din Donation 😊
  • Marta Una Ørts Marta Una Ørts Donated 50 kr.

Marta Una Ørts Marta Una Ørts: Jeg kæmper dagligt personligt mod Sclerosen 😶 og jeg håber på at forskningen kan gøre en forskel for os med MS