Oprettet Af:
MS RUN 2019
Samler ind til:
MS RUN
Sclerose er en sygdom, som vi i stadig kæmper mod og som scleroseforeningen ikke kan vinde alene. Din støtte er derfor et vigtigt skridt mod målet for at stoppe sclerose!
Din støtte til MS BIKE er med til at forbedre tilværelsen for de ca. 16.000 personer med sclerose og deres pårørende, som kæmper med sygdommen hver dag…
Derfor sætter vi os i sadlen og cykler for ´en verden uden Sclerose´ første weekend i maj 2019. Håber at du vil være med til bakke op om projektet.”
Giv bidrag
14.919 kr.
0 Dage tilbage

Carsten Veje gav 1.000 kr.

Seneste aktivitet

• MobilePay - Ditte Svenningsen, Pia Jacobsen (2. sep.) MobilePay - Ditte Svenningsen, Pia Jacobsen (2. sep.) gav 136 kr.

• MobilePay - Jesper Greve, Irene Haugaard, Elsebeth Nedegaard, Tove Nielsen, MarianneBA, Hans Erik Lund, Tommy Thirup, Ingrid Jørgensen (d. 1. sep.) MobilePay - Jesper Greve, Irene Haugaard, Elsebeth Nedegaard, Tove Nielsen, MarianneBA, Hans Erik Lund, Tommy Thirup, Ingrid Jørgensen (d. 1. sep.) gav 1.000 kr.

• MobilePay - Helge Widemann, Emil Poulsen, Tove Nielsen, Henrik Krogh, Mette Helmer, Birgitte Bang (d. 31. aug) MobilePay - Helge Widemann, Emil Poulsen, Tove Nielsen, Henrik Krogh, Mette Helmer, Birgitte Bang (d. 31. aug) gav 600 kr.

• Michael Dahl Petersen Michael Dahl Petersen gav 100 kr.

• Anonym Anonym gav 250 kr.

• Charlotte  Benfer Charlotte Benfer gav 500 kr.

• Mobile - Hanne Sigvardsen Mobile - Hanne Sigvardsen gav 100 kr.

• MobilePay - Marianne Kudsk MobilePay - Marianne Kudsk gav 100 kr.

• MobilePay: Lars Kjærsgaard + Gitte O. Andersen + Birgitte Bang + Christina Dybdal MobilePay: Lars Kjærsgaard + Gitte O. Andersen + Birgitte Bang + Christina Dybdal gav 450 kr.

• Rasmus Sigvardsen Rasmus Sigvardsen gav 336 kr.

• Højformat Højformat gav 100 kr.

Godt initiativ - God tur!

• MobilePay MobilePay gav 247 kr.

• Boligselskabet Sct. Jørgen motion Boligselskabet Sct. Jørgen motion gav 10.000 kr.

• Vejen Frem APS Vejen Frem APS gav 1.000 kr.

Vi løber fra sclerose - hjælpe os med en donation - så gør vi det hårde arbejde - vi løber fra København til Blåvandshuk