Oprettet Af:
Ordet Fanger – Dennis Ritter
Samler ind til:
Ordet Fanger – Dennis Ritter

Klar parat start - på tirsdag går det løs..

Almaz Ayana tabte - Sclerose foreningen vandt!

Hvorfor nu - hvorfor køre så langt på cykel?
Over havet under himlen - friheden, snakken på cyklen, trætheden der kommer snigende og gør sit krav på opmærksomheden, mærke livet helt tæt på.
Der er mange grunde til at cykle 737 km, men den vigtigste grund af alle er, at vi samler penge ind til forskning i Sclerose, til stor gavn for dem der allerede er ramt af sygdommen, men lige så meget til stor hjælp for alle dem, der vil blive ramt af Sclerose i fremtiden.

På vej ned tværs gennem Tyskland skal energien komme fra bananer, cola, energibar, chokolade, honning, men vigtigst skal energien komme fra, at jo længere tid jeg træder pedalerne rundt, desto flere penge samler jeg sammen til dette enestående gode formål. Det giver boost og energi, det giver motivation.

Du kan hjælpe mig godt på vej, ved at give dit bidrag og din støtte med et beløb fra 0,25 øre pr. kørt km - det er super let, følg linket og du er hurtigt en del af det vigtige "donations-hold"
Bliv Sponsor Giv en donation

3,50 kr./km

99% 25.000 kr.

Sponsorer

537 km
Registreret

24.677 kr.
Indsamlet

Dage tilbage

Seneste aktivitet

• Sports Group Denmark Sports Group Denmark Donerede 1.074 kr.

• PUMA DENMARK PUMA DENMARK Donerede 1.074 kr.

• Jan Christensen Jan Christensen
    Hej Mirka, Katrine, Kristian, Henrik Jæger, Henrik Rune og Martin,

Jeg er stolt over Jeres opbakning til projektet Ordet Fanger - meget stolt. 1000 TAK!

Formålet med projektet var tre ting:

1. Cykle penge ind til forskning mod Sclerose - det lykkes med Jeres opbakning. I alt blev lidt over 600.000 kr. cyklet ind - vildt!

2. Vi skulle få Sclerose på dagsordenen i pressen og på de forskellige sociale medier - det lykkes med, at vi var meget synlige på de sociale medier, live på TV-2, omtalt i alle større trykte danske medier, samt fik hoved rollen i en ny film omkring recovery food og direkte på live tv i blandt andet USA.

3. Vi skulle have en social god tur sammen på cykel ned gennem Danmark og Tyskland, hvor alle skulle føle, at det her var sjovt. Desværre havde vi to større uheld og et mindre uheld som betød en punkteret lunge og seks brækkede ribben,
    en brækket albue og senere en brækket finger. Det forsinkede turen og vi kom senere med færgen til Tyskland, hvilket senere betød, at vi ikke kunne nå til Dusseldorf til live tv kl. 16.00 (og bussens køre hviletid udløb..). Det blev derfor besluttet at sløjfe to etaper, for at få det hele til at hænge sammen.

Derfor blev det 550 km og ikke 737. Jeg kørte selv alle etaperne og havde hele vejen "gode ben".

Så alt i alt, så lykkes det projekt som Dennis Ritter havde fået sat gang i rigtigt flot på alle punkter, ikke mindst pga. jeres velvilje. Igen 1000 TAK!

Ha´ en dejlig dag - livet er en gave til dem der påskønner det...

Ses derude..

Jan C.

• extremjan11@gmail.com Jan Christensen registrerede 52 km. Det totale sponsorerede beløb er nu 1.879,50 kr..

• extremjan11@gmail.com Jan Christensen registrerede 51 km. Det totale sponsorerede beløb er nu 1.697,50 kr..

• extremjan11@gmail.com Jan Christensen registrerede 54 km. Det totale sponsorerede beløb er nu 1.697,50 kr..

• Henrik Rune Henrik Rune blev sponsor med 0,50 kr. per km

Viljen til at gå lidt længere! Stærkt!

• extremjan11@gmail.com Jan Christensen registrerede 71 km. Det totale sponsorerede beløb er nu 1.697,50 kr..

• extremjan11@gmail.com Jan Christensen registrerede 68 km. Det totale sponsorerede beløb er nu 1.697,50 kr..

• Katrine Buus Treebak Katrine Buus Treebak blev sponsor med 0,50 kr. per km

Håber det går godt på turen, - mega sejt!, Vi hepper på dig :-)

• extremjan11@gmail.com Jan Christensen registrerede 74 km. Det totale sponsorerede beløb er nu 723 kr..

• extremjan11@gmail.com Jan Christensen registrerede 31 km. Det totale sponsorerede beløb er nu 723 kr..

• extremjan11@gmail.com Jan Christensen registrerede 51 km. Det totale sponsorerede beløb er nu 723 kr..

• extremjan11@gmail.com Jan Christensen registrerede 85 km. Det totale sponsorerede beløb er nu 723 kr..

• Martin  Damby Martin Damby blev sponsor med 0,50 kr. per km

Min chefs datter lider desværre af denne grusomme sygdom, derfor vil jeg meget gerne støtte dette fantastiske tiltag - rigtig god tur.

• Jan Christensen Jan Christensen blev sponsor med 1 kr. per km

• Anonym Anonym blev sponsor med 1 kr. per km

Godt formål!

• Anonym Anonym Donerede 20.000 kr.

Jan Christensen Jan Christensen: Tak for den flotte støtte.
  • Kristian  Boeriis Kristian Boeriis Donerede 250 kr.

God tur Jan C.

• Henrik Radich Otkjær Henrik Radich Otkjær Donerede 250 kr.

Flot sag at køre for, god tur. All the Best buddy

• Mirka  Storbank Mirka Storbank Donerede 150 kr.

Min mand mistede som 20 årig sin mor til Sclerose så den sag støtter jeg gerne. God tur.

Jan Christensen Jan Christensen: Taaak Mirka, det bliver brug for honning på turen til Dusseldorf, så jeg ikke går sukker kold.